Met het platform "wat zeggen anderen" proberen wij bedrijven, klanten en consumenten te laten onderzoeken, wat de gewenste dienstverlening is, wat de klantwaarde is en hoe je bijvoorbeeld tevreden personeel enthousiast kunt houden.
Waarom klanttevredenheidsonderzoek
Doordat je doorlopend de vinger aan de pols houdt, weet je precies wat er speelt en waar de kwaliteit van jouw dienstverlening bijgeschaafd kan worden.
Een simpele beredenering leert ons dat meer tevreden klanten gelijk staat aan een kwalitatief goede dienstverlening en daarom is inzicht in de klanttevredenheid een must om te groeien!
Wat levert klanttevredenheidsonderzoek op?
Wanneer klanten tevreden zijn zal dit ook zijn reflectie hebben op de medewerkers. Zij voelen zich gewaardeerd doordat ze goed werk leveren. De medewerker creëert tenslotte waarde voor de klant. Onderstaande resultaten worden behaald als de juiste combinatie wordt gevonden tussen medewerker- én klanttevredenheid.